F.A.Q.

Bestilling

Er der minimumsantal?

Som udgangspunkt er der minimum 10 kuverter pr. bestilling

 

Jeg har en gæst med allergi?

Kontakt os hurtigst mulig, så finde vi en erstatning som gæsten kan tåle.

Vi kan også hjælpe med en oversigt over allergener i din bestilling

Hvornår kan jeg komme i kontakt med jer?

Du kan skrive til os her via hjemmesiden eller via vores Facebook side hele døgnet rundt – vi vender tilbage hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe til os på 40 74 21 16, du kan komme igennem os: Mandag til Fredag: 08:00 til 18:00Lørdag fra 09:00 til 14:00

Kan jeg ændre i menuen?

Ja selvfølgelig kan du det, kontakt os endelig hvis du har særlige menu ønsker

Ændring/Betaling /Levering

Kan jeg ændre i antallet af kuverter ?

Bestil altid i god tid, du har mulighed for at ændre i antallet indtil 5 hverdage inden levering

Hvordan med levering ?

Priserne indeholder ikke levering og skal derfor tillægges, indtil 15 km: 175 kr (regnet fra vores adresse i ejby). herefter efter aftale.

Hvornår skal jeg betale

Betaling afregnes kontant ved levering/afhentning, hvis andet ikke er aftalt. Vi tager imod Vias & Mastercard ved afhentning på vores adresse i Ejby. Betaling kan også ske til vores bankkonto (Kontonummer er oplyst i forbindelse med bestilling)

Hvornår ankommer maden ?

Levering sker normalt en time inden maden skal spises eller 30 minutter inden gæsterne ankommer Hvordan skal jeg opbevarer maden ? Kolde retter: skal stå køligt inden servering. Varme retter: leveres i termokasser som holder manden varm i flere timer. Is: leveres ligeledes i termokasser men kan max stå udenfor i 45 min. herefter skal den på frost Hvad med tomt service ? Al service skal returneres rengjort. For service der ej er rengjort fremsender vi en regning på kr. 500,-. Sammen med maden følger en serviceseddel, som skal afstemmes inden servicen returneres til os. Service samt termokasser i mango/itu skal erstattes

Orders and Returns

How do I place an Order?

You may contact our Sales Representative or purchase yourself online.

Do I need an account to place an order?

You do not need to have an account to place an order with Kava. You can simply select options. When you place your order, you can provide an email address for order confirmations so you can track your order. Doing so will not set up an account, and it will not result in a subscription to e-mail newsletters unless you choose to subscribe.

Who should I to contact if I have any queries?

Questions should be submitted only via the Contact Page online. Information on the Call will be updated regularly on the website and will include answers to all questions that have been submitted.

How Can I Cancel Or Change My Order?

Depending on the status of your order, you may be able to cancel your order. If your cancellation request was successful, you’ll receive a confirmation email. You won’t be charged for a canceled order, but your card may reflect a temporary authorization hold. Funds will become available once your bank releases the hold. If the cancellation window has passed, you can still refuse the order upon delivery. When we receive your refused order, we’ll process the return and send an email confirmation regarding your refund.

How Do I Track My Order?

You will receive an email with your tracking number within 1-2 business days once your order leaves our warehouse. Once you receive your tracking number you can track online. You will receive an email with your tracking number on the day you place your order if ordering before 2pm on a business day or the next business day if placed after 2pm or on a weekend. Once you receive your tracking number you can track online.

Purchase Kava now and get lifetime free content updates

or check out more demos

 

Personale

Kan i hjælpe med en kok ?

Ved bestilling af kok forudsættes et fungerende komfur og ovn. Kokke afregnes på timebasis med 350 kr. pr. time og i minimum 3 timer

[/accordion-item]
[accordion-item title=”Kan i hjælpe med serveringspersonale ?”]

Vi formidler gerne kontakt, hvis der ønskes serveringspersonale, betaling afregnes direkte. Kontakt os for yderligere information

[/accordion-item]

[/accordion]

[/col_inner]

[/row_inner]
[divider width=”100%” margin=”3em” color=”rgb(9, 14, 29)”]

[row_inner label=”Question Wrapper: 3″ style=”collapse”]

[col_inner span=”5″ span__sm=”12″ span__md=”12″]

[featured_box img=”2694″ pos=”left” margin=”0px 0px 30px 0px”]

Husk

[/featured_box]

[/col_inner]
[col_inner span=”7″ span__sm=”12″ span__md=”12″ align=”left”]

[accordion]

[accordion-item title=”Oplys præcis adresse”]

Oplys altid præcis leveringsadresse, som kan findes via GPS, så kommer maden hurtigere frem

[/accordion-item]
[accordion-item title=”Oplys telefonnummer”]

Oplys altid et telefonnummer, så vi kan komme i kontakt med dig på dagen for levering

[/accordion-item]
[accordion-item title=”Få nogen til at åbne”]

Husk hvis i skal i kirke eller lignende, sørg for at der er nogen der kan åbne når vi kommer med maden

[/accordion-item]
[accordion-item title=”Tænk på jeres køkken”]

Tænk på jeres køkkenfaciliteter når i bestiller menuen

[/accordion-item]

[/accordion]

[/col_inner]

[/row_inner]
[gap height=”60px”]

[row_inner label=”Contact” col_bg=”rgb(244, 244, 244)” h_align=”center” padding=”40px 40px 40px 40px” padding__sm=”40px 20px 40px 20px”]

[col_inner span__sm=”12″ align=”center” bg_color=”rgb(244, 244, 244)”]

Er der noget du ikke har fået svar på?

Så skriv eller ring til os – du finde telefon om mail herunder

[button text=”Kontakt os” link=”https://www.skovbodiner.dk/kontakt/”]

[/col_inner]

[/row_inner]

[/col]

[/row]

[/section]

Scroll til toppen

Skriv til os...