F.A.Q.

Bestilling

Er der minimumsantal?

Som udgangspunkt er der minimum 10 kuverter pr. bestilling

 

Jeg har en gæst med allergi?

Kontakt os hurtigst mulig, så finde vi en erstatning som gæsten kan tåle.

Vi kan også hjælpe med en oversigt over allergener i din bestilling

Hvornår kan jeg komme i kontakt med jer?

Du kan skrive til os her via hjemmesiden eller via vores Facebook side hele døgnet rundt – vi vender tilbage hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe til os på 40 74 21 16, du kan komme igennem os: Mandag til Fredag: 08:00 til 18:00Lørdag fra 09:00 til 14:00

Kan jeg ændre i menuen?

Ja selvfølgelig kan du det, kontakt os endelig hvis du har særlige menu ønsker

Ændring/Betaling /Levering

Kan jeg ændre i antallet af kuverter ?

Bestil altid i god tid, du har mulighed for at ændre i antallet indtil 5 hverdage inden levering

Hvordan med levering ?

Priserne indeholder ikke levering og skal derfor tillægges, indtil 15 km: 175 kr (regnet fra vores adresse i ejby). herefter efter aftale.

Hvornår skal jeg betale

Betaling afregnes kontant ved levering/afhentning, hvis andet ikke er aftalt. Vi tager imod Vias & Mastercard ved afhentning på vores adresse i Ejby. Betaling kan også ske til vores bankkonto (Kontonummer er oplyst i forbindelse med bestilling)

Hvornår ankommer maden ?

Levering sker normalt en time inden maden skal spises eller 30 minutter inden gæsterne ankommer Hvordan skal jeg opbevarer maden ? Kolde retter: skal stå køligt inden servering. Varme retter: leveres i termokasser som holder manden varm i flere timer. Is: leveres ligeledes i termokasser men kan max stå udenfor i 45 min. herefter skal den på frost Hvad med tomt service ? Al service skal returneres rengjort. For service der ej er rengjort fremsender vi en regning på kr. 500,-. Sammen med maden følger en serviceseddel, som skal afstemmes inden servicen returneres til os. Service samt termokasser i mango/itu skal erstattes
Scroll til toppen

Skriv til os...